מתחילים מחדש

ובכן, התכנסנו ביום ראשון, עשרה אישה וָאיש – תוכלו לספור בעצמכם בתמונות – במקום הֶחדש המיועד לגינה על-יד בנין כִתות הנדסה. שמחנו לארח את ראש ביה"ס פורטר ללימודי הסביבה, פרופ' פנחס אלפרט, ואת האחראי על הלוגיסטיקה בביה"ס, רועי קרויזמן, שאנו מַכירים להם טובה על עזרתם. היה זה מפגש של היכרות בין האנשים ועם השטח ושל התוויית תוכניות בקווים כלליים. בהמשך צעדנו/רכבנו אל הגינה הקיימת בגנים הבוטניים כדי להציגה לאנשים החדשים ולבדוק, מה יש להעביר אל המקום הֶחדש. תוך כדי טעימת עגבניות מרעננת, הראה דני הראל, איך הושבחה הקרקע כתוצאה מהעיבוד שלנו, קרקע, שהייתה כורכרית בדומה לָזו שבמקום הֶחדש, והאתגר, שאנו ניצבים בפניו, הוא להשביח את הקרקע שקיבלנו כעת. ביום ראשון הקרוב ניפגש חלקנו מוקדם יותר ונעביר את מערכת ההשקיה, שקי הקומפוסט וציוד נוסף, והמפגש בהרכב המלא יחל ב-17:00 במקום הֶחדש. נעסוק בו בתיחוח ראשוני של האדמה לשם התרשמות ממצבה וכן בתכנון מפורט יותר של הגינה במטרה להתחיל בעיבוד השטח וּלהזמין שתילים בהתאם.
היה מרגש לפגוש אנשים חדשים. מאמְצי הפרסום והמיקום הנוח יותר עושים את שלהם, ומלבד אלה שהִגיעו, יש רבים, שכותבים, מתעניינים וּמקווים להצטרף, חלקם, אגב, מהפקולטה להנדסה, וזו הצלחה בפני עצמה…
לבקשת הקהל, שנכח במפגש, שלחתי אֲליהם את "המדריך לפלאח המתחיל" האולטימטיבי. אם גם אתם מעוניינים בקובץ WORD מכונן זה, אשמח לשלוח אותו גם אֲליכם.

עד כאן בינתיים,
אלון

נ"ב: תודה לנורית גולדמן וּלשירלי ממשרד מנכ"ל האוני' על הפרסום הנרחב, שהִגיע, כך נראֶה, לכל עין בקמפוס, וכן לאליה יאיר מביה"ס פורטר ותומר הרפז ממגמה ירוקה, שפרסמו אף הם את הדבר, כהרגלם.

כתיבת תגובה